نحوه صحیح ایجاد لینک در رپورتاژ آگهی بی مگ

در این مقاله بی مگ قرار است نحوه لینک سازی در رپورتاژ را به شما آموزش دهیم

، رپورتاژ شما حتی ممکن است تاثیری عکس روی سئو داشته باشد

و نتواند تاثیر مثبتی در نتایج جستجو داشته باشد

بنابراین چند دقیقه این مقاله را بخوانید تا بتوانید با کیفیت بالا ایجاد بک لینک در رپورتاژ آگهی انجام دهید.

کلیات لینک و سئو درباره پورتاژ

زمانی که شما از یک سایت رتبه بالا لینک دریافت می کنید

به نشانه دعوت آن سایت است و اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا می کنم

قسمت جالب برای اکثر کسب و کارها همین جاست ، حضور پررنگ شما در شبکه‌ها و رسانه‌های پرمخاطب و جلب اعتماد

گوگل با انتشار رپورتاژ و چند بک لینک دائمی از سایت های معتبر می تواند، رتبه شما را در موتورهای جستجو

بالا ببرد و وقتی گوگل آنالیز کند، به وب سایت شما در رسانه‌های معتبر و پربازدید

در جایگاه بهتری قرار گرفته اعتمادش به شما بیشتر خواهد شد.

بعضی اوقات سایت ها برای لینک های خارجی خود از تگ Nofollw استفاده می‌کنند

در واقع با این کار به موتور جستجو می گویند که هیچ اعتباری به لینک های

ایجاد شده منتقل نشود و صفحات لینک شده در رتبه هم تاثیر نگذارند.

اگر سایت‌های منتشر کننده رپورتاژ از لینک های نوفالو استفاده بکنند

و به درد سئو سایتتان نخورد، شما باز هم دارای دو مزیت هستید

که از این لینک ها به دست خواهید آورد: اول اینکه بک لینک ها ترافیک

سایت شما را افزایش خواهند داد، دوم با استفاده از

بک لینک ها می توانید برند خود را به کاربران معرفی کنید،

پس لینک های رپورتاژ از هر نظر برای برند شدن و اعتبار فروش شما مفید است.

رپورتاژ آگهی موثر

لینک هایی که گوگل طبیعی نمی داند

مشکل دقیقا از جایی شروع می شود که گوگل از بک لینک هایی که پولی هستند

و هدفشان کسب اعتبار است مشکل دارد، دوست ندارد که شما بک لینک

پولی بسازید( منظور خرید بک لینک است !!!) و شما با رپورتاژ عملاً دارید این نوع از لینک ها را به وجود می آورید.

اگر ما بخواهیم طبق گوگل عمل کنیم ،

رپورتاژ آگهی تبلیغاتی که شما برای انتشار آن پول پرداخت کرده اید،

در صورتی که موتور های جستجو این را یک رقابت ناعادلانه آنالیز کنند و معتقد هستند

لینک ها باید سالم و طبیعی باشند و واقعاً شما توسط یک وب‌سایت دیگر معرفی شده اید.

شناسایی لینک های غیر طبیعی توسط گوگل

در سال‌های قبل وب سایت ها می توانستند به راحتی با حجم عظیمی از

لینک های مصنوعی رتبه های بالای گوگل را به دست آورند، این موضوع باعث شده بود که سایت های با کیفیت

که لایق اعتبار بیشتری هستند

در رتبه‌های پایین قرار بگیرند.

بنابراین گوگل وارد صحنه شد و با معرفی الگوریتم پنگوئن در سال ۲۰۱۲ به این روش بک لینک و رپورتاژ پایان داد ،

پنگوئن می‌تواند اعتبار سایت هایی که از روش‌های اسپرم و فیک برای لینک سازی استفاده میکردن را پس گرفت

و جایگاه اصلی شان را سایت های معتبر داد.

ربات پنگوئن گوگل از این به بعد سایت ها

را بررسی و آنالیز می‌کند و زیر ذره بین قرار می دهد ،

حالا گوگل به راحتی می تواند ارتباط بین لینکها را درک کند و با علامت هایی

که دریافت می کند، لینک های طبیعی را از ساختگی تشخیص دهند بنابراین

نحوه لینک دادن شما در مقاله برای پورتاژ می تواند دست شما را برای ربات های سمج گوگل روکند

اینجاست که اهمیت یک رپورتاژ خوب را متوجه خواهید شد.

هدف از رپورتاژ آگهی

برای خلاص شدن از ربات گوگل چه باید کرد

باید کاری کنید که بک لینک های شما در رپورتاژ به قدری برای گوگل طبیعی باشد

که انگار سایتی که مقاله شما را قرار داده است واقعاً قصد معرفی کردن شما را دارد،

برای اینکه بدانید چگونه این کار را درست انجام دهید فقط کافی چند نکته ساده که

در ادامه این مقاله نحوه ایجاد لینک در رپورتاژ آگهی برای شما بیان کرده ایم را انجام دهید تا رپورتاژ بیشترین تأثیر در رتبه سایتان داشته باشند.

نکات مهم در لینک سازی رپورتاژ

ایجاد لینک در رپورتاژ آگهی که اکثر افراد اشتباهاً کارهایی می کند

که نتیجه خلاف آنچه که انتظار داشتند نصیبشان می‌شود،

برای آن که جلوی این اشتباهات را بگیریم و فلسفه رایج بک لینک دادن های قدیمی که همچنان سایت های ایرانی در حال استفاده از آن هستند

را از بین ببریم کافی است پاسخ چند سوال زیر را بدانیم.

1. در رپورتاژ به چه صفحاتی لینک بدهیم ؟

شما در یک رپورتاژ حداکثر ۵ لینک دارید تا صفحات خود را معرفی کنید،

پس بهترین آن را انتخاب کنید برای اینکه بدانید در رپورتاژ باید به چه صفحاتی لینک بدهید،

اول از همه باید بدانید که لینک سازی چگونه کار میکند.

سایت هایی که اعتبار بیشتری در نزد گوگل دارند زمانی که شما رپرتاژ می دهید

برای موتور جستجوی گوگل بسیار با ارزش تر خواهد بود.

اگر کسی در مقاله خود سایت بی مگ را لینک کند اعتبار

به صفحه بی مگ داده می شود نه به کل وب سایت و دامنه سایت ،

ولی چون در صفحه اصلی چندین لینک از صفحات داخلی وجود دارد

خود به خود اعتبار ایجاد شده بین لینک های داخلی پخش خواهد شد.

شما باید به صفحاتی لینک بدهید

که می‌تواند ارزش و اعتبار سایت شما را پخش کند،

مثلاً رپورتاژ شما درباره طراحی سایت است

می توانید به  تعرفه  طراحی وب سایت لینک بدهید که صفحه تعرفه طراحی سایت هم می‌تواند

به نمونه طراحی سایت لینک بدهید این کار باعث می شود لینک ها پخش می شود.

این یک اصل نیست ولی بهتر است به صفحه های لینک بدهید که خودشان پخش کننده

اعتبار سایت شما باشند چون از این طریق می توانید برای کل سایت اعتبار و اعتماد جمع کنید.

نکات مهم برای نوشتن عنوان رپورتاژ آگهی

البته لینک دادن در رپورتاژ به هدف شما بسیار بستگی دارد

مثلا اگر هدف شما از رپورتاژ آگهی فقط معرفی موشن گرافیک است

می توانید یک لینک به صفحه اصلی سایت یک لینک به نمونه موشن گرافی و در نهایت یک لینک به تعرفه موشن گرافی خود ایجاد کنید.

۲. چگونه انکرتکست لینک ها را به بهینه سازی کنیم ؟

اکنون نوبت به بهینه‌سازی کردن انکرتکست ها در متن رپورتاژ است ،

منظور از انکرتکست متن یک لینک است ، که کاربر با انتخاب کردن آن به صفحه مقصد انتقال داده می شود ،

برای مثال به لینک پلاسینگ دقت کنید انکرتکست این لینک کلمه “بی مگ ” است

برای آنکه بتوانید لینک های رپورتاژ خود را به بهترین روش بهینه سازی کنید ابتدا باید با انواع آن موجود آن آشنا شوید.

انکرتکست نام تجاری : وقتی که متن لینک نام تجاری یا برند و کسب و کار شما باشد.
انکرتکست اختصاصی : کلمات کلیدی می باشد که قصد دارید به عنوان یک گرایش جدید آن را معرفی کنید.
انکرتکست عریان : از URL سایت به عنوان متن لینک استفاده میکنند.
انکرتکست نام تجاری + کلمه کلیدی : کلمه کلیدی به همراه نام برند تجاری به عنوان متن لینک قرار می گیرد.
انکرتکست عمومی : لینک هایی با موضوع های عمومی مثلا <<اینجا کلیک کنید>> یا <<از اینجا بروید>> است.
انکرتکست طولانی : یک جمله طولانی که شامل کلمه کلیدی که در متن قرار می‌گیرد.
انکرتکست کلمه هدف : دقیقاً از کلمه کلیدی هدف کسب و کارتان در متن به آن لینک می شود.
انکرتکست مترادف : از کلمه کلیدی هم معنی یا مشتقات و مترادف آن استفاده شود.

حالا نوبت بهینه کردن انکرتکست ها در رپورتاژ تان است ،

بهینه کردن یعنی چگونه و چطور از انواع مختلف انکرتکست ها

استفاده کنیم تا هم اعتبار خوبی به متن مان ببخشید و همین که گوگل ما را جریمه نکند .

انکرتکست لینکتان خلاصه و مربوط باشد

گوگل هیچ محدودیتی برای تعداد کلمات انکرتکست قرار نداده است ،

اما برای آن که موتورهای جستجو و کاربران در مورد موضوع صفحه ای که به آن لینک داده اید

و انکرتکست شما بهتر است خلاصه و واضح با صفحه مقصد باشد.

وقتی لینکی با کلمه مرتبط به وجود آورده اید

ربات پنگوئن گوگل می تواند، به راحتی متوجه شود که لینکی

که ایجاد کردید درباره‌ی چه موردی است و هر چه این ارتباط با محتوای صفحه مقصد نزدیک‌تر باشد،

اعتبار صفحه شما در نگاه گوگل با ارزش تر می شود و سئو سایت شما قدرتمند تر میشود

استفاده از انکر تکست Excat match زیاده روی نکنید

لینک در رپورتاژ آگهی شما می توانید حداکثر ۵ بک لینک از سایت منتشر کننده دریافت کنید

و بک لینک‌ها قطعاً اعتبار شما را در نزد گوگل بالا می‌برند. ولی بعضی از افراد لینک ها را با کلمات کلیدی کسب و کارشان در متن قرار می‌دهند

که باید بگویم با این کار انگار شما دارید ، به گوگل آمار میفرستید

که گوگل من دارم بک لینک پولی ایجاد می کنم. مثلاً : فرض کنید

ما برای شرکت خود یک رپورتاژ تبلیغاتی بنویسیم ، که پنج بک لینک در آن قرار دادیم که همه

با انکرتکست آژانس دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده‌اند و به صفحه اصلی سایت پلاسینگ لینک داده شده‌اند ،

ناگهان ربات پنگوئن گوگل متوجه می شود، که سایتی که رنک بسیار پایینی داشته است ،

موجی از لینک ها با یک کلمه کلیدی به صورت مرتب در حالت اسپم گونه در حال منتشر شدن است ،

و چنانچه گوگل این موضوع را درک بکند و بفهمد شما را جریمه خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

استفاده از انکرتکست های متنوع برای لینک ها

همه افراد مثل هم فکر خواهم کرد، پس خیلی دور از ذهن است که تمام سایت هایی

که به شما لینک می‌دهند از یک انکرتکست استفاده کنند، مگر اینکه شما همان هدف شوم

دور زدن گوگل را در سر داشته باشید ، که با جریمه شدن گوگل مواجه خواهید شد

بنابراین برای اینکه لینک سازی و تبلیغات شما در رپورتاژهای آگهی طبیعی نشان داده شود، باید همیشه از انکرتکست های متنوع برای لینک دادن استفاده کنید.

متاسفانه هیچ اصول و قاعده‌ای که بگوید انکرتکست ها باید چگونه باشند وجود ندارد،

در پایین ما برای شما نموداری از انکرتکست های پر استفاده قرار داده ایم ، که می توانید مبنای خود را نمودار زیر قرار دهید.

لینک های اسپم نسازید

شما وقتی متنی که به یک صفحه پیوند دادید هیچ ارتباطی به کلید واژه ای که از آن نام برده ای نداشته باشد،

در واقع شما یک لینک اسپم ساختی این کار هیچ ارزشی برای کاربر نداشته و گوگل هم این کار را بی‌ارزش می‌دانند،

البته این کار اصلاً با منطق جور در نمی آید و تنها دلیلی که برخی از این روش استفاده می‌کنند ،

این است که می‌خواهند از کلمات بی ربط ولی پرسرچ برای صفحات خودشان ورودی بگینرد هرچند که در انتها به ضررشان تمام خواهد شد.

۳. موقعیت لینک در رپورتاژ آگهی چگونه باشد

مقاله ای که می نویسید حتماً لینک هایی که برایتان ارزش بالایی دارد در ابتدای متن قرار دهید

تا راحت تر توسط خوانندگان مقاله دیده شود گوگل هم نیز برای لینکهایی که در اول متن قراردادهای

ارزش و اعتبار بیشتری قائل می شود و گوگل اعلام نکرده که دلیل آن چیست ولی بر اساس

شواهد و عقیده سئو کاران می‌گویند که گوگل به همان ترتیبی که لینک ها را می‌خواند اعتبار می‌دهد،

یعنی لینک اول اعتبار بیشتری خواهد داشت تا لینک شماره ۲ و ۳ که کمتر دیده می شود.

جمع بندی :

برای آنکه رنک خوب در موتورهای جستجو کر بگیرید باید بتوانید لینک در رپورتاژ آگهی را به درست بشناسید

تا از محدود شدن توسط گوگل در امان باشید ،

می توانید برای بهینه سازی سایت خود با کارشناسان بی مگ تماس بگیرید و یا در قسمت ارسال نظر ، دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید

 

http://bimag.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c